راه حل های طبیعی و زیبایی برای کاهش مقدار چربی باسن - گروه جراحی زیبایی سهند

راه حل های طبیعی و زیبایی برای کاهش مقدار چربی باسن

 برای کاهش حجم باسن ، تقویت عضلات بدن و افزایش توده عضلانی ، خلاص شدن از شر چربی های این ناحیه ضروری می باشد. با حرکات و تمرینات ورزشی می توان مقدار چربی باسن را کاهش داد. برای کنترل مقدار چربی در بدن ، نباید از فعالیت های ورزشی و تغذیه سالم غافل شویم. اگر کاهش حجم باسن با استفاده از ورزش و رژیم غذایی سالم را ترجیح نمی دهید. جراحی پلاستیک می توانند راه حلی مناسب برای شما باشد.

کالری اضافی دریافت شده در برخی افراد در ناحیه ران پا تجمع پیدا می کند. چربی اضافی در ناحیه باسن هنگام پوشیدن شلوار تنگ بیشتر مشخص می شود. اگرچه در سایر قسمت های بدن مشکلی برای تجمع چربی وجود ندارد ، اما افراد زیادی در جامعه حضور دارند که به نظر می رسد به دلیل تجمع چربی در مفصل ران اضافه وزن دارند.

رسیدن به اندام دلخواه خود

در این مقاله ، در مورد تغذیه ، حرکات ورزشی و روش های جراحی پلاستیک که باید برای کاهش حجم چربی باسن استفاده شود صحبت خواهیم کرد.

روش های جراحی پلاستیک برای از بین بردن چربی ناحیه باسن

به عنوان راه حل جراحی زیبایی دو روش مختلف وجود دارد. یکی از روش ها در شرایط بالینی کلینیک و دیگری در اتاق عمل انجام می شود. در فضای کلینیک ، می توان چربی را تا حدی با کاربردهای خارجی و با برخی دستگاه ها ذوب کرد. می توانید 30٪ از حجم چربی فعلی خود را با این روش کاهش دهید. این روش لاغری موقتی برای شما فراهم می کند. برای نتایج موفقیت آمیز و طول عمر بیشتر کاهش وزن ، باید حرکات ورزشی توصیه شده توسط پزشک را به طور منظم انجام دهید. شما باید تمرینات ورزشی را جزئی از سبک زندگی خود کنید.

دیگر راه حل جراحی ، روش های مختلف لیپوساکشن می باشد. لیپوساکشن در سال های اخیر بااستفاده از بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی در اتاق عمل انجام می شود. این روش درمانی نتایج دائمی و موفقی دارد. در عرض 3 هفته می توانید از شر چربی اضافی خود خلاص شوید. این روش شامل استفاده لیزر لیپولیز ، لیپوساکشن لیزری ، روش لیپوساکشن وازر می شود. این روش ها نسبت به لیپوساکشن کلاسیک بسیار متفاوت می باشد.

کاهش حجم باسن

از دستگاه های مخصوصی برای تجزیه چربی و تبدیل آنها به مایعات استفاده می شود. سلول های چربی ذخیره شده در ناحیه باسن تجزیه و برای همیشه از بین می رود. پس از 3 هفته وقتی به آینه نگاه می کنید ، می توانید از فرم متناسب کمر و باسن خود لذت ببرید. در عرض 6 ماه فرم بدنی بسیار بهتری خواهید داشت. پس از برنامه ، ما نباید تحرک خود را از دست بدهیم. ما باید غذای سالم و ورزش را به طور منظم انجام دهیم تا در سایر قسمت های بدن که تحت درمان قرار نگرفته اند ، چربی جدیدی شکل نگیرد.

برای کاهش چربی باسن از چه مواد غذایی استفاده کنم؟

چربی هایی مانند مارگارین و ترانس هرگز نباید مصرف شود. کره باید به مقدار بسیار محدودی مصرف شود. آرد و شکر باعث ذخیره سازی بیشتر چربی در ناحیه باسن در بانوان می شود. می توانید قند مورد نیاز خود را با مصرف میوه های مختلف تامین کنید. کربوهیدرات مورد نیاز خود را از غذاهای سرشار از فیبر دریافت کنید.

با مصرف پروتئین ، می توانید تجزیه چربی در بدن را تسریع کنید. پروتئین ها در یک رژیم غذایی سالم ، جایگاه بسیار مهمی دارند. مصرف سبزیجات برای چربی سوزی نیز تاثیر زیادی دارد. مصرف پروبیوتیک هایی مانند ماست برای کاهش وزن بسیار مفید می باشد. نوشیدن حداقل 2 لیتر آب در روز برای متعادل کردن رژیم غذایی موثر می باشد. مراقب باشید که شب ها قبل از خواب کربوهیدرات مصرف نکنید. نوشیدن مرتب چای گیاهی برای خروج چربی و سم زدایی از بدن ضروری می باشد.

ورزش و تمرینات منظم برای کاهش مقدار چربی باسن

فقط با استفاده از یک رژیم غذایی سالم امکان شکل دادن به باسن وجود ندارد. ماهیچه های این ناحیه را نیز باید تقویت کنید و باید حرکات ورزشی منظم انجام شود. شما می توانید حرکات مخصوص ران و باسن را با تماشای ویدیو های مختلف در بسیاری از سایت ها در اینترنت مشاهده کنید. انجام منظم این حرکات برای حفظ سلامتی و شکل مناسب باسن ضروری می باشد . در ابتدا حرکات ورزشی را می توانید 10 بار انجام دهید ، سپس 15 ، 20 یا 30 بار انجام دهید.

اگر می خواهید با تلاش خود چربی باسن را ذوب کنید ، بهترین روش انجام این تمرینات است. بسیار حائز اهمیت می باشد که ورزش را به سبک زندگی خود تبدیل کنید. زمانی که باسن شما شکل مناسب به خود گرفت ، حرکات را ادامه دهید. فراموش نکنید که از نظر منطقه ای ، ناحیه ران شما در بدن بیشترین تجمع چربی را دارد. استفاده از تمرینات مخصوص ران در برنامه های روزمره مانند غذا خوردن و استحمام مفید خواهد بود. نوشیدن آب در تمریناتی که انجام می دهید ضروری می باشد.

قبل و بعد عمل زیبایی و کاهش حجم باسن

پیاده روی در حفظ شکل و فرم باسن بسیار مهم می باشد. به دلیل این که عضلات پا پس از یک دوره مشخص پیاده روی فعال خواهند شد ، شما نیاز دارید حداقل 30 دقیقه در روز پیاده روی کنید. برای مشاهده تأثیر پیاده روی ، حداقل  4 کیلومتر پیاده روی در روز ضروری می باشد. در روز اول 4 کیلومتر پیاده روی می تواند شما را خسته کند و انگیزه شما را برای ادامه تمرینات به طور کلی نابود کند. دوچرخه سواری در تمرین عضلات ساق پا تاثیر مثبتی دارد. یکی از روش های مناسب برای چربی سوزی باسن طناب زدن می باشد.

“بدن ما با مصرف مواد غذا انرژی می گیرد و این انرژی باید مصرف شود. ما فقط با ورزش و تمرینات منظم می توانیم این انرژی را مصرف کنیم.

حرکات توصیه شده برای چربی سوزی باسن ، باعث تقویت عضلات شما می شود. نگران نباشید ، شکل باسن و ران شما همانند وزشکاران عضلانی که در شبکه های اجتماعی مشاهده می کنید ، نخواهد شد. بیشتر خانم ها می ترسند که با از بین رفتن چربی ، عضلات آنها بیش از حد دیده شود. داشتن بافت عضلانی به آن آسانی که فکر می کنید، نیست.

(منبع)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست